راکت گیم

دورهمی برابچ گیم

راکت گیم

دورهمی برابچ گیم

مسابقه
مد
کد تقلب
استریم
تکنیک
دانلود
و....

دنبال کنندگان ۱۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۲۹ مرداد ۰۰، ۱۶:۵۴ - ‌amir
    Amirmahdi$
  • ۲۹ آذر ۹۹، ۰۰:۴۹ - ☆●~KIM KOGAMI~●☆ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    آی نو دتتتت😂😂😂😂😂

رونمایی: آپدیت جدید فورتنایت! فصل 4 چپتر 2 (سیزن 14)

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۴۷ ب.ظ | admin | ۲ نظر

سلامممممممممممممم

آپدیت فورتنایت امروز اومدددددددددددددددد

پشمای همه ریخت از جمله خودم

این سیزن با محوریت ماروله!!!!!!!!!!!!!!!!!

عرررررررررررررررر

بریم برسیش کنیم!!!!!!!!1

بتل پس

بتل پسِ این سیزن با محوریتِ ماروله و شخصیت های ثور،شی هالک،دووم،گروت،وولورین،میستیک ، استورم  و آیرون من رو داره

همچنین سلاح هایی مثلِ چکشِ ثور، چنگک های وولورین و... نیز دارد! 

داستانِ بازی

گالاکتوس (موجودی که از سیاره ها تغزیه میکند) به سوی سیاره ی فورتنایت آمده تا آن را بخورد

ثور، با کمک میلونیر (چکش جادویی اش)، 6 فردی را که فکر میکند ناجی این دنیا هستند،از دنیای مارول تلپورت میکند تا با گالاکتوس مقابله کنند!

این شخصیت ها کیستند؟

ثور: خدای رعد و برق و کسی که شخصیت های مارول را به فورتنایت تلپورت کرد!  (اولین شخصیتِ بتل پس است)

شی هالک : دختر عموی هالک که قدرت هایش مانند هالک است (اما کنترل شده تر) ! قدرت او به خاطر اهدای خون از طرف پسرعمویش بود! 

دکتر دووم: او یک نابغه،جادووگر،مخترع و پادشاه است که ثابقا خبیث بوده اما به تازگی قهرمان شد و جای آیرون من را گرفت ( در کمیک ciwili war II ) بنظر میرسد در این بازی هم نقشِ ناجی را دارد!

گروت : این شخصیت را همه بخاطر حضورش در فیلمِ گاردین آف گلگسی یا نگهبانان کهشکان میشناسن!او درختی جهش یافته است که در فضا به همراه راکنی سخنگو به نام راکت راکون ماجراجویی میکند! نکته ی جالب در باره ی او اینه که تنها جمله ای که بلده : i am groot (من گروت هستم) هستش و حرف دیگری بلد نیست!

وولورین: گرگِ خشن؛ او یک جهش یافته است که قدرت های گرگ مانند به علاوه ی بدنی که اسکلتش فلزی است دارد! او به سلاخی کردن رقبایش مشهور است!

میستیک : جهش یافته ای که سابقا خبیث بود اما کمی بعد قهرمان شد! قدرت او تغییر چهره است! (این قدرت در بازی هم وجود داره و میتونید وسط بازی خودتونو شبیه اسکینِ اولیه ی فورتنایت بکنید )

استورم : دخترِ جهش یافته ای که قدرتِ کنترل آب و هوا را دارد!

آیرون من : نیازی به توضیح هست ؟ (:

دیگر تغییرات

بخش دونفره حذف شده! هلی کلیرر شیلد به بازی اضافه شده! تعدادی سفینه وارد بازی شدند، چند نوع ماهی و سلاح هم حذف و اضافه شدند!

خوب یا بد؟

اپیک بسیار خوب شخصیت ها و قدرت هاشون رو وارد بازی کرده و یک بازی مارولی عــالـــــی رو ساخته!

اما چتر های بتل پس بسیار بد بودند و زمانی روشون مصرف نشده بود! این چتر ها شکل یکسان داشتند و فقط عکس کارکتر های مختلف روشون کشیده شده بود!

نمره ی راکت گیمز به بازی؟

8.5 از 10 :)

نیم نمره بخاطر چتر ها کم کردم

1 نمره بخاطر حذفِ مد دونفره

1 نمره هم بخاطر حجم بالای آپدیت!

... :)

نظرات  (۲)

عاری میدوستمش 😅
:||||||||||||||||
پاسخ:
خخخخ
ولی مرد عنکبوتی نداش :(
کاش اسپایدرو هم میاوردن
نمیشد؟ :/
پاسخ:
مردعنکبوتی دوست داری؟
بظرم باید یه سیزن رو بزار برای مرد عنکبوتی و دشمناش 
(دارم تو ذهنم گلایدری که میشه برا اسپایدی و گ گ ساخت رو تصور میکنم   (شاید نفهمی چی میگم و فکر کنی من دیوونم (من دیوونه نیستم (چراانقدر پرانتز زدم ؟ ) ) ) ) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی